En trevlig dag på stan

Igår hade jag en trevlig dag på stan, började med att jag klippte mig, alltid skönt att bli tillfixad så att man kan känna sig riktigt snygg när man går på stan,sedan möte jag upp med Gabsan och vi åt lite lunch/frukost sedan shopping,hittade ett par fina baggyjeans och en jättefin korallfärgad top. En lite läghenhetsvisning hann vi med på sunnanå också,inte till mig utan till Gabsan men det är ruskigt svårt att få tag i bra och billiga 1:or. Tips tas tacksamt emot.

Sedan en fika med Maria Lidström,så för att summera dagen var det en supertrevlig dag med massa roligt skvaller och mysiga människor,tack för det.

Kommentarer
Postat av: Linda

Superfina byxor va de =)

2009-04-03 @ 14:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0