Länge sen sist!!

Jag har under denna föregående vecka koncentrerat mig på jobb och plugg därav ingen aktivitet här. Nu har jag som ni säkert alla vet klarat av teorin för MC. Nu blir det att börja övningsköra på allvar också så att kortet blir klart nån gång. Jag hade ju tänkt investera i en motorcykel också men sen la jag dom planera på hyllan. Nu har det tyvärr dykt upp en lämplig hoj på blocket som står i Skelleftehamn så  då väcktes mina palner till liv igen.

Hmm men allt hänger ju såklart på klöver om det blir genomförbart. En annan rolig grej som hänt är att jag fått sommarjobb på Skellefteå Kommunskundtjänst, nu tänker ni ju att jag har jobb på Xzakt och det har jag men jag bedömmer det jobbet som lite osäkert då vi i nuläget bara får anställningsavtalet förlängt en månad i taget. Fördelen med kommunen är dessutom att jag har väldigt regelbundna arbetstider jämfört med på Xzakt. Jag tror det blir bra.

Nu är det snart första maj är med det innebär det att snart åker jag och mamma till Paris. Härligt
En bild jag tagit på några av mina favvofärger och nu är det snart sommar och då är ju citrusfrukter väldigt läskande och gott!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kommer sakna dej på jobbet i sommar gumman. Men vi lär väl ses iaf hoppas jag =) Kramis

2009-04-29 @ 17:25:19
URL: http://rihmsan.blogspot.com
Postat av: Sofie

Så du fick jobbet! Så himla roligt! Grattis! Ska ringa till kundtjänsten heeela sommaren och störa dig på arbetet :-)

2009-04-30 @ 09:15:12
URL: http://sofiesilwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0