Minnen från 2006...

Tittade igår på bilder från 2006 och kom fram till att jag gjorde väldigt mycket under det året.
Jan - Besökte pappa i Skåne

Feb - Kittelfjäll med ett gäng från LTU

Mars - Hälsade på Sara i Linköping, Annika i Forshed

April - Hälsa på hemma i Skeå(Bodde ju i Lule på den tiden)

Maj - Forshed igen

Mina Norrbottensänglar!!

Juni - Tågluff med Cicci i Tyskland,Tjeckien,Ungern och Kroatien...lovely

Berlin

Prag's tunnelbanesystem

Utsikt över det Ungerska parlamentet och Donau

Utanför tågstationen i Zagreb

Cicci & Jag på Hvar, Kroatien

Juli - Hälsa på pappa i Gasa utanför Arjeplog

Augusti - var en enda dimma...haha en andra nolle-p men har tyvärr inga bildbevis
September - Besteg Sveriges högsta berg med ett gäng från LTU

Oktober - Forshed och göra halloweenpumpa med Annika & Crew

Detta är bara ett axplock av bilder som man tar på ett år,hade velat visa så mycket mer men det känns lite ohållbart!!Håll tillgodo tills nästa gång!


Kommentarer
Postat av: morsan sidenmark

Oj va fina bilder du har......suck va stolt ja är...även du du inga bilder tar......KRAMIZ

2009-04-18 @ 09:51:46
Postat av: Missextra

Om du röstar på din favorit i min veckansbloggtävling har du chansen att vinna en LÄNKNING!!!:D

2009-04-19 @ 02:48:41
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-19 @ 02:52:54
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0