en dålig dag som började bra...

Hade en trevlig myskväll med Linda igår. Vaknade gjorde mig klar för barnvälsignelse på Pingst,åkte dit, det var fint och lite annorlunda jämfört vad man är van med. Sedan matfesten med faster och kusin joel. Väl där smällde bomben, jag såg han, jag frös till is i vad som kändes en evighet men förmodligen bara varade några sekunder. Mitt hjärta värkte,vad skulle jag säga om han såg mig. Inget, min hjärna fungerade inte...men han såg mig inte, tur var kanske det. Min hjärna håller nu på att äta upp sig inifrån och ut, tankarna flyger fram och tillbaka, om jag trodde det höll på att bli bra så trodde jag fel. Fan

Varför, nu vill jag bara tänka på annat kul men går inte så bra...
Hoppas på morgondagen istället.


Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Usch... mitt hjärta värker med dig! Hoppas du kom på bättre tankar att tänka på sen! Eller åtminstone att du fick njuta av matfesten! Vi var dit idag med... åt och åt och åt...innan vi for på kalas och åt...

2009-08-30 @ 20:16:33
Postat av: Elisabeth

Usch... Har haft samma dilemma, men tyvärr är Skellefteå inte stort nog för att kunna undvika personer länge...



Men det kan bara bli bättre.. Tro en som varit där!!

2009-08-30 @ 20:21:19
URL: http://www.nogg.se/elisabethfahlman
Postat av: Jessica

tack hörrni, du har rätt elisabeth!!

2009-08-30 @ 20:27:33
URL: http://sidenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0