Svininfluensa på jobbet...?!

Idag berättade Carina att en person som jobbar på Brinken blivit hemskickad med förmodad influensa. Undrar hur farlig denna sjuka är och om det verkligen är nåt att bli rädd för, men självklart börjar man ju fundera. Media är duktiga på att skrämmas och dessutom så är inte vaccinet inom räckhåll ännu...scary!

Tröttsam dag på jobbet idag, typiskt måndag gissar jag. Men nu är den avklarad och min gulliga faster bjöd på mat och sen hann vi med en husvisning i Kusmark också. Hade tänkt städa ikväll och allt är väl bättre än det! Har tyvär inte lagt in Sånebilderna på datorn än och  jag hade tänkt publicera några men det får vänta tills lusten pockar på. Imorgon blir det förmodligen bio med Linda & Thony efter jobbet,kul!

Nu fick jag skrivkramp så då får detta duga,snart kommer lite bilder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä men fy! Ingen svinsjuka tack...!!! Gaaaaahhh!!

2009-08-24 @ 22:46:14
Postat av: Ulle

"NYA-influensan" heter den - för att inte förväxlas med djursjukdomar... ; ) För några svin är vi inte ... eller skratt Såg på TV att Danskarna inte alls var oroliga, hade beställt en för en ½-miljon Danskar som är i riskzonen annars inte....hm..?! Vi får ta det som det kommer.... Atjooo....!!!

2009-08-27 @ 20:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0