Vad vore livet utan VITLÖK!!

Julbord idag igen, men idag med lite otraditionell potatisgratäng med vitlök i och vitlöksbröd förutom de gamla klassikerna. Detta var ju helt underbart, blev så tacksam mot vitlöken, fick en liten uppenbarelse, hur underbart gott det är efter att bara ha ätit fett och relativt tam julmat i två dagar! Jo och denna måltid åt jag i Lövångers gamla kommunhus med Faster och hennes familj, riktigt mysigt var det!

Zigge har jobbat hårt med att fräscha upp gamla fullmäktigesalen till ett vardagsrum/matsal!

Efter den goda måltiden bjöd jag på kardemummamuffins med glasyr-->


Kommunhuset ligger i centrala Lövånger och alldeles uti Lövångers kyrkby som enligt mig inte är i klass med Luleås eller Skellefteås men oerhört mysigt iaf!!



Fint!!Men jag måste verkligen skaffa ett stativ så att jag kan ta mysiga fina bilder när det är mörkt ute för det är ganska så svårt att hålla kameran stadigt...ett måste som sagt vi får väl se när det blir av!!

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Jag vill ha en muffins!!! Men n u måste man nog banta resten av året!!

2009-12-27 @ 07:31:25
Postat av: Anonym

Tack själv för Trevligt o Mysigt sällskap = ) Muffinsen gjorde inte saken sämre....det är säkert... Supergoda !!!! Betyg 5 st. hattar ; )Kramsi !!

2009-12-27 @ 10:16:50
Postat av: Gabriella (Gabbe)

Men du....du måste ju uppdatera nu för Januari...ja vill ju veta hur de nya året börjat :D skriv skriv ;)

2010-01-10 @ 23:37:13
URL: http://gabbesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0