4 saker...tack Sofie :)

1) 4 TV program jag brukar se: Let's dance, Semestersvenskar, Familjen Annorlunda och såklart Melodifestivalen

2) 4 saker jag gjorde igår: Jobbade, Lagade masser med mat,Diskade, kollade tv

3) 4 saker jag längtar till: Min systerdotters Alice som kommer hit i augusti för att döpas. Dagar som jag inte jobbar. Då solen lyser dagarna som jag är ledig. Mamma

4) 4 saker som står på min önskelista: En motorcykel, en romantisk och äventyrlig utlandsresa med Micke, ett mckort och en fett lottovinst.

5) 4 saker jag tycker om att göra: Umgås med Micke,Emma,Mamma & Johanna(4personer) fast finns mkt mer också såklart

6) 4 saker jag avskyr: Jobbet ofta, Känna att tiden inte räcker till, Ärtsoppa och snöslask

7) 4 saker jag åt i går: Mackor,Pastagratäng,Plopp och Blodapelsin

Kommentarer
Postat av: Faster

Nämen tjosan Hejsan vad ni hittar på..... !!!

Vilken härlig idé...åsså den häftiga actionfilmen, den bästa jag sett på länge. Dramatik o spänning hela tiden.... -ska han våga hoppa tro ...-ska han nu köra fast igen..?? skratt

Var Stuntmannen dyr tro...????? Eller fick du koordinera o hjälpa han me skotren...?!

Men Jessica upp o visa vad du kan...jag hejar på ditt lag !!! - lite Faster finns nog i dej nånstans... ler

Kram från Ullis

(åsså Joel , han var grymt impad...)

2009-02-24 @ 22:29:58
Postat av: Linda

Hej gumman! Nu har jag hittat din blogg =)

Ses snart på jobbet! Kram

2009-02-25 @ 07:15:22
URL: http://rihmsan.blogspot.com
Postat av: Jessica

jo du faster, det blev lite grävande men tur att det även finns en stor atv med vinsch i maskinparken som kunde hjälpa oss=)Jag har tänkt visa vad jag kan men det får nog dröja tills jag själv äger lite andelar i maskinerna.Stuntmannen går på mat och kärlek och det är ju nästan gratis.Kram

2009-02-25 @ 21:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0