Assa ger mig griller i huvudet!

Ååå vilken dag, Assa detta underbara låsföretag!!Vad de sysslar med är inte lätt att förstå, vi ska framstå som deras kundtjänst men hur lätt är det när det är kunderna som berättar saker för oss som vi egentligen borde veta. Hmm, jag kan ju inte gå in på detaljer men jag är så besviken på dom.

Skulle helst vilja glömma allt detta,skönt att helgen stundar men först väntar en kväll i garaget med att försöka fixa skotern så att den är hel och fin i helgen.

Är det nån som vet vad uttrycket griller i huvudet egentligen kommer från och vad det har för betydelse?!

Bilden är tagen på Bälingeberget,Luleå Valborgs 2006

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej vad trevligt det är att läsa om vad du har för dej :))

Du visst e bilden på dej när vi åkte ngn stans här i Luleå??

Kramkram

2009-02-21 @ 14:30:58
Postat av: Jessica

Det stämmer, när du och jag var ute i brändön,det är du som tatt den=)Hoppas det inte gör nåt?

2009-02-21 @ 19:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0