Jag älskar återföreningar!

Idag blev jag så glad när jag i förmiddags fick ett sms där jag fick veta att jag äntligen skulle efter tre långa veckor återförenas med en kär vän under kvällen.Eftersom jag själv jobbade till kvart över fem och jag var ivrig att träffas så fort som möjligt bad jag Micke hämta den innan han kom och hämta mig.

När jag äntligen så slutade skuttade jag ut till Micke som stod utanför i sin silvriga audi a4 97:årsmodell (som för övrigt är till salu). Så där fick jag se min vän i nöden....min älskade SonyEricsson K 530i, min mobil.Hehe, jo det är sant! Den har så många funktioner som verkligen är smidiga såsom,kameralbum på personer och saker som gör livet lättare att leva, en almanacka där jag kan anteckna sånt som är viktigt och inte bör glömmas bort, musik att lyssna på vid stunder som annars kan kännas utdragna och dessutom så kan jag prata med alla jag tycker om(fast det kan ju de flesta mobiler).


Men tro inte på nåt sätt mina vänner att jag inte menar er heller då det gäller att återförenas=)
Kram på er allihopa

Kommentarer
Postat av: Morsan Sidenmark

Vilken fin sida å va fint du skriver!! jag blir helt knäsvag! Önskar dej en fin dag snart är det VÅR......Kram mum

2009-02-18 @ 06:39:38
Postat av: en vän från luletiden

Skönt att du fick återförenas med din kära vän. det gäller att ha koll på sina vänner så man inte blir disconected. kram på dig

2009-02-18 @ 21:16:25
Postat av: johanna s

Puss Å Kram!! Je t'aime aussi!!

2009-02-19 @ 16:30:04
Postat av: Jessica

en vän från luletiden,varför så anonym=)men jag har 33% chans att gissa vem det är!!hmm

2009-02-19 @ 17:50:37
Postat av: mum

love and bless! Puss å Kram mum

2009-03-16 @ 23:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0