Sk(r)otrar & Isbad

Idag har jag och Micke varit ute och kört skoter,inte var det bra väder, inte gick skotern som vi lagat bra, inte var det lätt att få upp eld och inte blev det några vackra kort tagna heller. Men jag kan berätta att vi i Kåge hamn såg några unga tjejer bada isvak...riktigt modiga var dom!! Landström hade sprängt upp och fixat till ett fint hål och höll i livlinan. Nu blir det melodifestival med micke och therese. Håll tillgodo väntar bara på lite goväder för att kunna knäppa några fina bilder att lägga upp men tills dess får ni nöja er med bilder från arkivet.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du har fått en utmaning av mig (jag vet egentligen inte om det är så roligt, men nån skickade den till mig så då måste jag väl skicka den vidare...)

2009-02-24 @ 12:21:12
URL: http://sofiesilwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0