Vad gör jag?

Jag jobbar på ett företag som heter Xzakt Kundrelation AB,dom sysslar med att sköta företags växel och kundtjänster. Jag jobbar med tre olika kundtjänster, Comhem, Assa och Forma Publishing Group(IcaKuriren & Hus&Hem). På Comhem jobbar jag med "vanlig" kundtjänst, faktura, bredbands och telefoni support, det är för det mesta ett mycket kul och varierande uppdrag. Assa kundtjänst fick jag efter skandalen som gick ut i media i oktober om deras undermåliga lås. Vi har i uppdrag att hjälpa alla stackare med att få sina små skyddsbleck...inte så kul och de flesta ärså grymt besvikna på oss trots att jag inte har nåt med det att göra. Formas kundtjänst handlar mest om att hjälpa kunder säga upp sina prenumerationer och försöka att få dem att inte göra det:)

Det är ett väldigt trevligt jobb med tanke på att det är varierande och att det finns många trevliga människor som man jobbar med. Det är ett otrevligt jobb med tanke på att det är för mycket tid framför en dataskärm och alldeles för mycket stillasittande.Dessutom missbrukas det många varma drycker pga att jag ofta anstränger rösten på fel sätt...:(

Tänkte att detta skulle bli ett kort inlägg om min vardag och lite tankar inför framtiden också men märker att det redan dragit iväg och blivit lite tråkigt så ni får nöja er med info angående mitt jobb idag.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Roligt att du har blivit bloggare! Jag kommer läsa din blogg varje dag! :)

2009-02-18 @ 21:24:30
Postat av: Jessica

Tack för alla fina och positiva kommentarer så långt!!

2009-02-19 @ 17:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0