Isen sprack inte

Det blev ingen motorcykel, i alla fall inte den på bilden vilket var lite av en besvikelse så jag sett framemot trippen till Umeå. Killen som hade den ringde på fredagkvällen för att meddela att den var såld...
Micke tyckte då vi skulle åka till Malå och åka utför istället, detta blev också en besvikelse då backen var isig och besvärlig så istället blev det mest solande och ätande utanför husvagnen.

Vi gick även en sväng ner till Malån i det fina men lite blåsiga vädret. Söndagen har varit en lat dag då varken jag eller Micke varit på topp humör, men en sväng till Östanbäck för att kolla att Kawan, som startade efter ett tag...
Detta gör mig väldigt sugen efter att våren på allvar ska komma så att mc-säsongen kan börja. Längtar inte ni efter våren??

Kommentarer
Postat av: Anonym

längtar efter vår, sommar,sol och bad! längtar tills vi träffas och kan äta en glass el två=) //Emmaslemma



2009-03-22 @ 18:22:48
Postat av: Maria Lidström

Hej hopp! Kul att du bloggar :-) Förlåt att jag är SÄMST på att höra av mig, men nu tänkte jag skärpa mig! Har du tid att träffas någon dag snart? Kanske en fika nästa vecka eller så? Kram

2009-03-31 @ 21:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0