Män som hatar kvinnor

Hej jag kanske är världens dåligaste bloggare, vilket jag i och för sig inte är förvånad över. Jag skyller på att tiden flyger ifrån mig och brist på nåt inspirerat att skriva om. Denna vecka har gått fort,jobbat på dagarna och kvällarna har gått åt att inte orka så mycket. I lördags åkte jag med Micke som skulle köra lastbil till Lycksele och Norsjö, sedan blev det en oplanerad tur till Byske också och där fick vi tack och lov farmors underbara frasvåfflor till middag. Som pricket över i:et hade jag redan förra helgen bokat  biljetter till filmatiseringen av Stieg Larssons första bok i Milleniumserien:Män som hatar kvinnor. Den var bra för att vara svensk och dessutom bygger den ju på en vädligt bra bok!! Hans böcker har sålts i tio miljoner exemplar i Europa...det är otroligt bra.

Denna dag började segt med en tryckande huvudvärk, vi låg och drog oss i sängen men slutade med att Alvedonen fick hjälpa oss båda. Att köra/åka lastbil en hel dag och sedan bio  på det = ingen bra kombination.

När vi väl fått oss upp ur sängen  och fått i oss mat så bar det av till Östanbäck där det skruvades lite i Cossan. Mickes systerdöttrar Signe och Elin har sportlov och vi for självklart dit för att träffa tjejerna. Efter lite lek iform av klassikern Herre på täppan(kände mig som liten busunge igen) och en god söndagsmiddag som Kristina lagat till for vi och tjejerna ut på en liten skotertur som slutade i grusgropen i Drängsmark där vi åkte madrass för att sedan vända hemåt igen.


Nu väntar en ganska likadan vecka som förra men förhoppningsvis ska den innehålla lite mer bloggande och trevliga stunder...håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0