Time flies

Hoppsan, nu är det bara en knapp vecka tills jag och mamma åker till Paris,härligt!! Micke åker till sthlm på söndag vilket innebär att vi inte kommer att träffas på ca två veckor vilket känns lite jobbigt men tiden går säkert fort då också som fram tills nu, har vart ledig i två dar men känns ungefär som en.

I onsdags var vi och tog fram kajakerna och igår hjälpte vi Mickes mamma  att baka ljusungsbröd och mjukkaka och sedan hem och vila medans micke slipade en byrå som vi nog ska ha i sovrummet.Sedan tog vi en tur med gamla kawasakin till gamla burträskvägen där det finns en övningsbana för motorcyklar. Det är ju dags för mig att ta mckortet nu:)

Det blir dock lite knivigt då jag hade hoppats vara klar med kortet i juni men när jag skulle boka första lektionen så fick jag inte tid förrän den 10 juni...sen är det säkert väntetid med uppkörningen i några veckor så jag gissar att det blir i början på augusti men vi får väl se och hålla tummarna!!

Nu är det jobb som gäller... 12-21 idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0