Glad & Fattig

Helgen har som vanligt gått fort. Fredagen gick åt att träna, festa till det i nyktert tillstånd hos Madde sedan hämta både Nina och Göran i stan. Lördagen tog jag en sovmorgon och tittade igenom gamla texter och noveller som jag skrev för kanske 5 år sedan, hann även med en sväng på söder och kollade in lite grejer inför min flytt. Inga köp men hämtade däremot mycket inspiration. Kvällen åt jag middag hos Madde sedan bar det av till Hamn för en pokerkväll. Första gången för mig men gick hyfsat bra och med en 20:a som insats behöver man inte drömma mardrömmar om man förlorar. Idag har jag följt med svärfar till Kålaboda på farsdagsfika och för min del kollade jag till mc:n och kajaken så att de var hela och fina:) Nu i eftermiddags skrev jag dessutom under lägenhetskontraktet och betalade handpenningen så det är klart...nu finns ingen återvändo:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0