Okej!

Jag blir med lägenhet from 1 dec om allt går som det ska, känns väl rätt så bra just nu måste jag säga. Finns inte så många andra alternativ just nu heller, måste ju få ordning på mitt liv igen. Är lite rädd för att det ska kännas tomt och ensamt och att mina tankar vandrar bort dit den inte borde men som sagt måste det ju göras ändå. Det är svårt att föreställa sig hur det ska bli, jag är tyvärr väldigt bra på att anta det värsta, en egenskap som jag kanske borde ändra på. Om ni är nyfikna på min nya adress så får ni vänta tills kontraktet är skrivet;) Men kan avslöja att det blir på Norrböle, nära Eddahallen!

Denna bilden ni kanske känner igen, har dock lyckats förstöra den då jag bara skulle förstärka blåfärgen i bakgrunden och lyckades inte ta bort de andra effekterna. Har laddat hem Gimp. Men jag lär väl mig lite av detta misstag så nästa gång när jag har mer tålamod så blir det bättre :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis än en gång :)

2009-11-03 @ 18:32:58
URL: http://maddekjell.blogg.se/
Postat av: Yamahajossan

Så trevligt att ses men för kort tid!!!!!!!! Ses snart igen!

2009-11-03 @ 18:37:35
Postat av: Linda

Va härligt gumman!! =) Kramis

2009-11-04 @ 13:49:30
URL: http://rihmsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0