Over my head

Länge sedan det kändes så svårt att motivera sig till något för tillfället, känns som jag står vid botten av Mt Everest och tittar upp, men samtidigt har jag glimten i ögat vissa stunder och tittar på mina fötter och koncentrerar mig på att ta nästa steg.

Lägenheten är nu tömd på grejer och ska så snart som möjligt börja måla och förberbereda allt. Kanske beror mitt sinnestillstånd på hela denna cirkus. Jag vill göra så mycket men har ingen erfarenhet av detta vilket är väldigt frustrerande då jag måste ta hjälp till allt:P Blä för det. Men det är ju inte det att jag inte uppskattar hjälp, det är bara det att jag är beroende av andra och det är jag så himla less på att vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0