Inser att det är vinter nu:(

Huvvaligen, tänkte skriva ett litet inlägg då det inte kommer bli nåt i helgen då jag är i Linköping, jag börjar nu tänka på hur tråkigt och tung denna period på året faktiskt är. Mycket symbolik i väder och årstider, det är lätt att dras med. har gjort motorcykeln redo för vintern vilket känns väldigt vemodigt, min enda just nu egentligt värdefulla ägodel, ja det och kajaken men den räknas inte in i detta sammanhanget då jag inte längre har någon glädje av den...

Lite deppigt blev det nu, men jag vet att imorgon kommer det att kännas bättre då får jag träffa Sara och vi ska ha roligt. Och nu har jag ju även en digitalkamera som jag kan roa mig med i höst och vinter.

Min röda pärla!

Tack för mig från sängen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Nej, Jessica, hösten är underbar! Inte bara för alla färger. Vi fyller ju år! Man känner verkligen att man lever när kalla vindar smeker kinderna. Jag ler.



Men nu när du ska spendera helgen söderöver kanske du får det lite varmare. Hoppas du blir varm i hjärtat också och kan känna att det inte är värdefulla ägodelar som gör lycka! Fast jag måste ju säga... kameran kan göra det! :-) Ha en toppenhelg!!!! kram

2009-10-09 @ 07:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0