Jamensi!!

Tack för denna helg, nu laddas det för nästa då det bär av till Linkan...hihi så trevligt!! Har fått en för tidig födelsedagspresent av världens bästa pappa. Token köpte mig en digital systemkamera, jippi sa jag då fast det känns ju lite ohult men samtidigt har jag alltid velat ha en så det är bara att tacka och ta emot.

Det blev denna efter lite funderande, vet inte om jag blev lurad av försäljaren då han var Canon frälst, jag var först inne på en Nikon nämligen...men har var ju så söt!!!
Känner verkligen skillnad mot att fotografera med en kompakt, sen så finns det så otroligt mycket man kan göra med en sån här kamera, hur ska jag lära mig allt??

Har hunnit knäppa lite bilder, detta är Ninas öga. Tråkigt med regnväder hela dagen men har ändå varit lite bakis hela dagen så det gör inte så mycket men det är ändå lättare att leva när det inte är grått och regnigt ute av någon anledning.Imorgon måndag och jobb igen, förmodligen mera bank och lägenhetsgrubblerier också.

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Å ännu lättare att leva blir det ju om man äger den kameran!!! Grattis!! Det är inget fel på Canon!!!! Då får vi hoppas på en ny fototävling snart!!!!

2009-10-05 @ 20:14:06
Postat av: Therese Sellin

Kul med en systemcamera! Ja är verkligen avis på dej skulle också vilja hålla på me sånt... men ja vet bara inte när ja ska ha tid att lära mig!

2009-10-06 @ 00:47:47
URL: http://momentosfelices.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jamensi...den var du väl värd...så det så....!!!!! /Faster

2009-10-06 @ 18:06:51
Postat av: syster

Då tycker jag att du kan koma hit å knäppa lite kort på Lillan, hon tycker det är så kul att posera!!! =)

2009-10-07 @ 13:56:01
Postat av: NinaaL,

mitt öga ?! :O

menmen åå jag vill ochså ha en systemkamera ! <3

2009-10-17 @ 18:02:17
URL: http://NinaLindstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0