Sjuklingen klagar och ser framåt...

Var hemma från jobbet i fredags efter att kämpat mig igenom torsdagen. Har lidit av illamående, ont i halsen och värst ont i huvudet! Illamåendet har försvunnit men huvudvärken och tröttheten är kvar, det finns inget tråkigare än att vara sjuk, man har ju inget val än att vara hemma och ligga i sängen och vila. I vanlga fall kan man ju faktiskt välja om man vill ligga kvar i sängen och sova. Jag tyckte jag klarat mig undan länge från flunsan och trodde det skulle räcka med en segdragen förkylning denna höst men jag hade fel. Fy bubblans! Vinter längar jag inte heller till, vill ta fram min motorcykel igen...

Ikväll ska jag tröstäta godis och chilinötter med Nina samt se film. Har hyrt Slumdog Millionaire som jag länge velat se då alla säger att den ska vara väldigt bra sen om vi orkar så kanske även en Bolt slinker ner. Mycket lättsmält och lite drama med andra ord, funkar nog bra då man tycker synd om sig själv:) Längtar redan tills nästa helg då jag ska vara frisk och få parta hos Madde...veckan får gärna passera i en rasande fart. Ska till Handelsbanken på tisdag och se om de vill låna ut sina pengar, sen får vi hoppas att Kågevägen fortfarande finns kvar. Så snälla håll alla tummar och tår nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0