WTF 2...

Helgen slut, tjejerna åkt hem.
Vi hade grymt trevligt i alla fall, först hos Madde sedan bar det av till Station 8 och en nattmacka på Sub med eftersnack på Quality...haha.

Förutom att helgen är slut så fick jag reda på att kågevägen inte blir av då hon fått en bud jag inte kan matcha...så himla dåligt att jag efter två månader varit den enda spekulanten och sen helt plötsligt får de begärt pris av nån annan, grymt sa grisen!

Ska inte gräma mig över det men klart det känns irriterande. Nu börjar jag om igen nästan från noll.
Mina tjejer!

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Mmmm.. Hur har du det? Jag har haft så himla mycket nu ett tag... lite jobbigt. Det lugnar nog ner sig snart. Jag är på Riittas jobb idag. en stund till... Kul med ny fototävling!!! :-)

2009-10-29 @ 11:42:04
Postat av: Yamahajossan

Mmmm.. Hur har du det? Jag har haft så himla mycket nu ett tag... lite jobbigt. Det lugnar nog ner sig snart. Jag är på Riittas jobb idag. en stund till... Kul med ny fototävling!!! :-)

2009-10-29 @ 11:42:14
Postat av: yamahajossan

oj då! ;-)

2009-10-29 @ 11:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0