Drömmer om eget...

Hej hopp lille snopp!!
Mina hjärnceller springer i 140 knyck runt i huvudet och gör mig yr och trött. Jag har hittat en fin lägenhet som jag är intresserad av att köpa! Jo köpa verkar vara enda alternativet om man vill hitta ett billigt och bra boende. Varit hos banken och verkar få lånelöfte så att jag har bjudit på den. Det är en lustig känsla när man ringer till någon och säger,jag bjuder 125 000, jag känner mig inte rik utan snarare bara som en gambler då det egentligen inte är mina pengar!! Märkligt det där, om det går bra för mig så är det ju en bra investering och pengarna kommer ju inte att försvinna(!!!) förhoppningsvis... Dessutom händer det lite saker med jobbet och a-kassan som sammanlagt med boendekrisen blir mycket att ha i huvudet på samma gång.
Hoppas det lugnar ner sig snart! Har bokat en resa till Linköping nästa helg 9-11 okt för att få umgås med min äldsta vänskap;)Underbara Sara!

Ikväll blir det träning på Campus, tror det kan vara nyttigt för att rensa hjärnan lite. Om det är meningen att jag ska ha den lägenheten så...annars kommer det fler tåg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna så det knakar... = ) Kramsi

2009-09-30 @ 21:29:26
Postat av: Yamahajossan

Åh... linköping... min födelsestad! Avundsjuk på dig som vanligt. Kidsen är crazy idag! Men jag och Maja ska strax ut en sväng. Lämna pengar till Marit då hon gått med på att handla åt mig på ikea:-)

Då blir du inte min granne då?

2009-10-02 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0