Fototävlingen avgjord

Nu är vinnarna korade, tyvärr var inte jag en av dom men med tanke på den hårda konkurrensen så gör det inget dessutom blev det ändå två pallplaceringar. Bilderna jag ställde upp med var;

Hjärtat kom på trejde plats och minipaddan knep andraplatsen i sina respektive kategorier,för att se vinnarna och alla andra deltagare gå till; http://www.maritwebart.com/foto/del2/

Det första fotot på bilhandtaget är taget på en bubbla vilket jag tyckte var finurligt värre då kategorin just var bubblor, det är nog lite svårt att förstå det av att bara titta på bilden dock. När jag fotade bubblorna tog jag en hel del mysiga bilder, två är publicerade på bloggen sen tidigare, här kommer några till.

Mossig bubbla:)


Kommentarer
Postat av: Therese Sellin

Hej bruden! De var ett tag sen...allt väl? vilka fina bilder du tagit ;) synd att du inte vann...



Har ju försökt bli lite modern nu å börjat blogga ja me ;) kolla gärna in den på:

momentosfelices.blogg.se



ha de gött

kram kram

/tess

2009-09-19 @ 04:03:03
Postat av: Anonym

Vad har hänt i helgen? vi har lekt, varit på klädbytardag, lekt, fikat och virkat... kram

2009-09-20 @ 21:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0