Sur start på veckan

Hejsan svejsan, denna helg som varit hade jag besök av Emma, vi hade det underbart trevligt och myste på. På lördagen så hade vi tillsammans med Madde en liten tjejkväll som slutade med utgång på Johanna i Parken. Kul var det!!


Ingen snefylla här inte:)

Idag har jag jobbat till 12 som vanligt, sedan kom Linda till mig och vi hängde med varann en stund och verkligen tog det lungt, mycket mysigt. Sedan bar det av till underbara Maritsan med Yamahajossan för suring och gokaka till efterrätt. Mums så fint det satt, var lite tungt att klä på sig stället efteråt. Vilket påminner mig om att snart är mc-säsongen slut för detta år:( väldigt tråkigt men sant. Får se vad resten av veckan har att ge...

Kommentarer
Postat av: Faster

Jo,jo......suring hos Jossan.... inte illa...!!!

Nu är första budet lagt... på huset....få se vad som händer....spännande....huga !?

2009-09-14 @ 21:50:23
Postat av: Madde

Haaaahaaaahaaa! Jag måste få dom här korten av dig. Vilka puddingar vi är! Kraam

2009-09-14 @ 22:01:53
URL: http://maddekjell.blogg.se/
Postat av: Yamahajossan

Härliga tider! Det satt riktigt bra med suring! Jag kände inte ens av löken :-) Idag är det dagisdag och jag är arbetslös... Ska nog bara pyssla på hemma idag. Kram

2009-09-16 @ 07:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0