Tänk framåt...

försöker jag intala mig, de flesta dagar går det mycket bra men sen kommer de där dagarna då nästan ingenting är positivt. Tur då att någonstans i mitt bakhuvud så vet jag att efter regn kommer solsken och utan dåliga dagar skulle man inte kunna uppskatta de bra dagarna!

Som i helgen ska jag och Emma mysa och kalasa hela helgen, bo på hotell, spendera pengar på kläder,skor och annat som vi blir glada av. Sedan ska vi ralaxa, äta god mat och göra oss vackra och gå ut och njuta av livet i varandras sällskap. Tror banne mig inte livet kan bli så mycket bättre i goda vänners lag.

Ibland borde man vara mer som barn, leva i nuet.
Känns som om vi vuxna människor är bra på att glömma det.

Kommentarer
Postat av: Siv

Det låter ju kanon Jessica!!!

Lova att roa dig som en prinsessa bör!

och lova att tänka på allt annat än det som stör...

det är inte värt det och absolut inte värd en toppentjej som du!!!

Kram!

2009-09-01 @ 23:14:54
Postat av: Yamahajossan

Måste hålla med föregående inlägg! Du är verkligen en toppentjej!

2009-09-02 @ 06:58:57
Postat av: Jessica

Ni är supergoa ni med:)

2009-09-02 @ 08:55:24
Postat av: Yamahajossan

Det var så kul att träffa dig idag!!!! Hoppas jag inte smittar dej med nåt bara!

2009-09-03 @ 16:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0