Tiden och jag går hand i hand!

Hejsan,
Kan inte minnas vad jag sysslat med den sist som är värt att nämnas här. Har haft två underbara och händelserika helger så en lugn kanske inte gör så mycket. Hängde med Madde både i fredags och söndags och det var mycket trevligt, kollade film, fikade och tränade precis som det ska vara. Om jag ska blicka framåt så har jag ännu inga planer för helgen förutom att jag vill gå på bio och se Flickan som lekte med elden.

Appropå rubriken så kan den syfta på mycket men orkar inte fördjupa mig i det! Har inte fotat något sen förra helgen heller. Min Emma ska äntligen köpa systemkamera, får gratulera henne, själv så väntar jag på bättre tider. Haha. Hade tänkt investera i dator och tv först och vem vet en bostad om gudarna vill! Har inget på g, men håller ögon och öron öppna.

Alice växer och har 4 nya tänder på gång, hoppas att utomlandsingarna har det bra och blir friska och krya.
Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0