Genialt!!

Tyvärr inget som jag gjort, men jag är grymt imponerad av The Arks nytänkande. Köpte deras nya skiva idag, för 99kr, inslaget som en exklusiv kan de använda sig av lägre momssats. Jag har inte köpt en riktig musik skiva på mycket länge, men jag har alla The Arks tidigare skivor och har alltid tyckt om bandet! Jag tycker mig göra en god gärning för bra människor som tjänar pengar på detta.

Har ikväll varit på bio med Linda, Thony och några till. Vi såg Ironman 2, den var bra, jag tycker alltid om den typen av filmer och Downey Jr gör huvudrollen mycket intressant. Ja, han var ju otroligt bra i Sherlock Holmes också...snubben är nog begåvad;)

Btw, härligt med makatycke...blir så glad av att se att det finns människor som verkligen passar ihop och satsar på varandra! Vad vore livet utan kärlek? Haha, vad är det jag säger...kanske mitt hjärta är redo igen...den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Men vad har du gjort i helgen då???

2010-05-02 @ 21:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0