Med rätt inställning...

Går vad som helst! Denna dag har varit underbart fin mot mig. Ingen har kallat mig häxa eller tagit ut sin aggresion på mig...eller ja när jag tänker efter så stämmer inte det sista men det lät jag bara rinna av mig! Nu känner jag igen mig själv igen, skönt!

Har pluggat lite till högskoleprovet ikväll genom att läsa gamla prov. Morgondagen kommer att ägnas till samma syssla. Jag tänker spendera kvällen i Bergsbyn i mammas tomma hus, jag uppskattar verkligen utrymmet där speciellt i köket. Min lägenhet är helt lagom till mina behov just nu det är inte för det men ibland blir jag lite klaustrofobisk.

Tog fram vårjackan idag förövrigt...känns optimistiskt och bra:)

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Vackert! Både bilden och det du skriver. Så nu är du lugnare? :-) kramar

2010-04-09 @ 16:17:01
Postat av: fullast i staan

Nu när du valt läxböckerna framför en helkväll med glada galna gänget så hoppas jag det går strålande för dig imorgon. Känner spontant att du gjotde ett klokt val som skippade party kvällen före... vill inte skriva något högskoleprov imorgon känner jag... Än en gång lycka till

2010-04-10 @ 02:42:53
Postat av: Gabbsan

Hej gumman! Hoppas de gått bra me provet! :D Jag tror på dig så! Hadé alla tiders! kramz

2010-04-11 @ 15:30:28
URL: http://gabbesandstrom.blogg.se/
Postat av: mum

i am sooooo STOLT !!! Kramiz

2010-04-13 @ 17:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0