Tur att tiden går fort ibland...

Hejhopp!
Från en härlig och lugn helg till stressigt jobb...precis så det inte ska vara men nu kan det bara bli bättre. Fast med tanke på att jag sitter fjättrad i skolbänken hela lördagen känns det som att helgen kommer att bli kort och lugn, ska skriva högskoleprovet...fick lite panik i tisdags då jag gjort upp planer för helgen som fick ställas in. Nu har jag förlikat mig med verkligheten och tror att det kommer bli en rolig utmaning, jag tycker om att pressa mig själv!!

Fick roliga nyheter av Rihmsan idag, hon har äntligen tagit ett kliv in i fotoligan med en fin systemkamera! Är bara lite rädd att hon kommer att fota sönder mig...men jag är ju van med paparazzis som tur är:P Så fort det festas eller man gör något mindre intelligent är någon där med kameran, tur är att dessa bilder inte hamnar på nätet bara:)

Oj, nä nu är jag less på mig och mitt tjat...har som varit speedad hela eftermiddagen så måste försöka varva ner nu.
Det sägs att det är en dag imorgon också!

Jag ser framemot söndagen då ska det vara underbart väder, för det har jag bestämt!

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Bra beslut, det där om söndag! :-) Ser fram emot lite mer sol!

2010-04-07 @ 22:32:31
Postat av: Linda

Haha... klart du kommer att få fastna på ett gäng kort. Måste ju ha nån att fota och T är ju så kameraskygg att de finns inte =P Saknar dig!! Kramis

2010-04-09 @ 14:56:09
URL: http://rihmsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0