Var är detta kort taget?


Den som gissar rätt får en överraskning!

Jag känner mig ganska så snäll nu och jag tycker om att överraska personer som jag tycker om. Håller på som bäst att förbereda en överraskning till en av mina vänner, men mer än så säger jag inte ännu! Söndagen spenderades med Madde och pojkarna och sedan på kvällen tog vi en promenad bort till Nyckelgatan där jag besökte Marit och Madde gick till Ida. Mycket trevligt hade vi på varsitt håll.

Måndagen har flugit förbi på jobbet och det är tacksamt! Har känt mig lite konstig i huvudet och vill rakt inte bli sjuk så jag hoppas att det bara var lite måndagsångest. Ikväll blir det en joggingtur med Jossan men innan dess ska jag skrota på här hemma och bla annonsera ut min kajak som ska avyttras.

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är på vägen från mig till dig. Där vi brukade ha våra snödrivorträffar ;) Jag brukar läsa den där när jag går till dig och tänker att "faan, det ska jag verkligen göra" :D Puss

2010-04-19 @ 22:27:51
URL: http://maddekjell.blogg.se/
Postat av: RIWA

Måste kanske sakta ner där så man hinner se texten... ALDRIG sett den nämligen

2010-04-21 @ 18:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0