Bloggar från Maddes säng...

Kunde inte sova igår av alla härliga känslor som rullade i mitt huvud, morgonmys med mamma och försökte ta in att jag är hemma vilket tydligen inte gått in i min hjärna, att inte ha mitt eget hus/lägenhet som jag burkar ha här känns konstigt också...
Dagen spenderades på staden med att träffa gott folk och gå en sväng till jobbet och förbereda mig mentalt, gick sådär, nu känns det väldigt tveksamt till att jobba under "lovet" då jag känner mig mentalt trött! Hoppas det känns bättre när jag väl är där, imorgonbitti kl 8 börjar det!

Madde och Linda förgyllde min kväll och ska sova hos Madde inatt. Känner fortfarande stor förvirring och lycka men samtidigt stor trötthet, nu sover vi Madde;)

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Känns ju helt underbart att du är hemma igen!!!!!!

2010-12-20 @ 22:24:42
Postat av: mum

:D

2010-12-21 @ 12:10:39
Postat av: Emma

så, vi drar när snön smälter i Lund eller i april !? för mig spelar det ingen roll, min hoj är påställd året om, men jag har ju inga dubbdäck...



Nä. allvarligt. Det får gärna vara nästan så varmt som vi hade på Tjej-turen till Höga kusten och sol!

Kram på dej/E

2010-12-21 @ 20:07:00
URL: http://mandelmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0