Bloggar från mammas kök!!

Hemma...helt sjukt!!
Körde bil från Hässleholm till Ängelholm i stundtals tjock dimma...såg sedan handbollsfinalen på nyhetskanalen som tyvärr förlorades men det gjorde inget! Sedan fick vi finbesök på flyget av Per Gessle.

På Arlanda trodde jag det skulle bli en stund med min laptop surfandes men gudarna ville annorlunda, helt plötsligt står Maria Bahta framför mig som jag itne träffat på ett år som självklart ska på samma plan som jag så det blev ju istället en väldigt trevlig vistelse med en latte i handen och tusen frågor:)

Väl i falmark så möts vi av hela klanen Bahta och Åsa och Göran och det blir ett riktigt trevligt kramkalas!! Kung Bore visade sin rätta sida, det blåste och snöade, plogkarmarna är jättar om man jämför i skåne och alla träd är inbäddade i snö, jag blir så lycklig, det är så rent och vackert!!!! Nu sitter jag i köket och tar igen mig och sorterar alla intryck från dagen, känslan är total förvirring men ändå LYCKA.

Nu är det nog dags att sova, jag är trött också ska ni veta!!Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Välkommen hem snygging!! Ses snart=) Kramis

2010-12-20 @ 12:42:17
Postat av: Ida

Så nice att ha dig i skellefteå igen =) KRAM

2010-12-20 @ 14:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0