Broccoli- och kasslergratäng!

Igår hade vi tentafest med klassen på Wermlands nation där det åts mat och skrattades och sjöng en hel del, det blev sent så idag har jag varit hemma, tog sovmorgon.

Vaknade med inspiration till att laga mat och pyssla, så jag har städat, handlat, vikt tvätt och diskat och nu har jag lagat mat till min far och mig. Pappa fyllde ju år i söndags och det måste ju firas med lite mat och ett paket ska han också få! Hoppas han blir glad och nöjd. Förövrigt så har jag tidigare i veckan slått in julklappar, men problemet är att det är nästan jobbigt att ge bort så fina saker som jag egentligen skulle vilja ha själv...men det är ju värt det i längden!!


Ha en underbar kväll nu till er allihopa!!

Kommentarer
Postat av: mum

Jag tror säkert han blev glad och nöjd!! Du är en guldklimp!! Kram

2010-12-09 @ 20:13:27
Postat av: Emma

Ha en underbar kväll du me! och jag ska göra en broccoligratäng i morgon!

2010-12-09 @ 22:06:36
URL: http://mandelmamma.blogg.se/
Postat av: Yamahajossan

Orange??? :-) mössan alltså?

2010-12-10 @ 19:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0