Jonglerar...

Jag har mer eller mindre lärt mig jonglera nu, men såklart kan jag bli mycket bättre, som det heter så ger övning färdighet.

Ännu en lugn helg är till ända, har tenta nu på tisdag i kemi och det känns oroväckande bra. Behöver bara ha 40 % rätt på tentan också då jag har gjort alla deluppgifter på lektionerna, annars hade jag behövt ha 60%. Helt ok upplägg känns det som! Jag önskar de som gör mattekursen hade gjort likadant...men det är en helt annan historia. Idag har jag varit hos pappa som fyllt år och bjöd på smörgåstårta, det var trevligt. Idag har det snöat oavbrutet vilket jag tycker är mysigt, fick hjälpa till med att skotta hos pappa :)

Hade också ett långt samtal med min syster vilket inte hör till vanligheterna men är alltid lika kul att prata med henne och såklart en av hennes pratglada prinsessor Alice, synd bara att man inte förstår ett dyft av vad hon säger! Har också pratat med min fina vän Madde och det värmer så att veta att vi snart ses! Två veckor!!!!!

TVÅ VECKOR!!! till vänner, mamma och göran, snö, kyla, jobbet, släktningar...nu är längtan nästan outhärdlig, undrar hur tiden ska räcka till att träffa alla men vet en sak att jag kommer vara så himla glad så att jag kommer att studsa när vi ses!!

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Tyckte det liknade kawasaki mer bara... :-)



Jag ser också fram emot din hemkomst! bamsekram tillbaka!

2010-12-05 @ 20:13:02
Postat av: mum

vi oxå!! :) Puss

2010-12-05 @ 21:03:15
Postat av: Madde

Måndag, snygging. Måndag!

2010-12-14 @ 22:23:29
URL: http://maddekjell.blogg.se/
Postat av: Madde

Måndag, snygging. Måndag!

2010-12-14 @ 22:23:31
URL: http://maddekjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0