Julafton!

Ingen julafton är den andra lik...årets afton började som vanligt med gröt till frukost och sedan fortsatte det med lite matfix och kalle anka och julbord och klappar.

Körde sedan hem morfars till Kåge och på hemvägen tankade jag bilen, åkte sedan runt och fotade lite i stan och sen hem, kom då på att jag lagt min plånbok på biltaket. körde tillbaka samma väg utan att hitta den en timme senare, håller nu alla tummar och tår att en ängel ska hitta den och återställa den!! Här får ni ett litet potpurri av bilder;

Stadshuset i vinterskrud, mitt jobb!!

Ladan!

Bonnstan, denna bild  älskar jag verkligen!!

Kommentarer
Postat av: lillmarit

Bonnstan-bilden är fantastisk. Vilket julkort. Tack för igår :)

2010-12-26 @ 14:35:55
Postat av: Yamahajossan

Nej du... den bilden hade jag inte sett!! Det skulle jag ha kommit ihåg för den var ju suuuuuuper!!!!! Vill ha! Vill ta! puss

2010-12-26 @ 18:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0