Long way round...

Jag är trött och vill bara att söndagen ska komma...fast när jag tänker efter så är det ju endel att fixa tills dess, städa och packa som är mina favoritsysslor!! Jag tröstar mig med att kolla in serien Long way round med snyggingen Ewan McGregor och hans kompis Charlie Boorman när de gör sitt livs äventyr; åka motorcykel från London till New York via Ryssland, gissa om det känns i gashanden och kniper till i hjärtat när man ser det!!

Vad säger Mandelmamman och Yamahajossan om ett liknande äventyr??? Jag är grymt sugen:)

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Jovisst!!! Jag är med! ;-)

2010-12-17 @ 17:31:32
Postat av: Emma

Jag är inte med. Ja ba skoja, det är klart att jag är med, när far vi! Vadå snöstorm?

2010-12-20 @ 18:07:58
URL: http://mandelmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0