Sardiner i burk...

är inte gott men jag fick känna hur det kändes i eftermiddags då jag skulle hem från Lund...tåget var försenat och det var kallt ute och när väl tåget kom så var det redan fullt så alla som stod på perrongen fick tränga in sig och jag var så arg för alla tjockskallar som knuffades...vuxna människor när dom är som värst...just när dom ska på tåget hem!

Väl hemma för att kolla in damernas avgörande kvalmatch mot ungern i handboll och jag hade inte bra viibbar dels från tågresan som fick mig på dåligt humör och sen motståndet så inlede Sverige segt men tog sig i mitten på andra och tog ledning och släppte den sen aldrig, vilken lycka:D Glädjetårar, nu kan jag trängas som en sardin i burk utan att bry mig..men det ska jag ändå inte göra!!

Skellefteå- Vi ses på söndag/måndag:)

Kommentarer
Postat av: mum

Du e SÅÅ VÄLKOMMEN!! :D

2010-12-15 @ 21:41:28
Postat av: Linda

Nedräkning pågår =) Miss u!!!

2010-12-15 @ 22:56:59
URL: http://rihmsan.blogspot.com
Postat av: Yamahajossan

Happyface!!!

2010-12-16 @ 18:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0