Stanna hemma...

Kaos i trafiken, stora förseningar i tågtrafiken, 40 avkörningar på en natt i Skåne...osv osv

Jag tycker inte vädret är nåt konstigt med annat än att folk får det att verka som om det aldrig brukar snöa?!
För media är det nog tacksamma tider, men det känns som att det är samma visa varje år! Vad är anledingen till att det blir en sån stor grej av denna snö? Kanske skapar vi större problem genom att sprida ut en massa salt som smälter snön och i hela Lund är det som en snömodd som känns ungefär som att gå i smör. Varför måste folk klaga så himla mycket på vädret, det som ingen kan göra nåt åt? Flytta nån annanstans om det inte passar. Jag tänker på mina gamla kollegor som jobbar med tekniska kontorets kundtjänst, jag kan bara tänka mig vad mycket skit ni fått ta pga snöröjning.

Förutom att det är fin vinter här nu så är det plugg som gäller, Kemitenta på tisdag. Sen är jag bara glad att det snart är jul!! Snart kommer jag till Skellefteå igen!

Kommentarer
Postat av: mum

Håller med dej!! helt och fullt! Du är såååå VÄLKOMMEN HEM!!!!!!!!!!

Ps: nu har jag bytt spelet! så på vägen hem kan du ju googla spelreglerna :)

2010-12-03 @ 15:51:32
Postat av: Emma

Hej och gomorgon!



Det var ett tag sedan jag läste din blogg. Nu har jag sutti med frukost här och är uppdaterad på det senaste. Du är en underbar filur och skriver lättsamt och det är roligt att läsa, en av mina favoritbloggar! Kram Emma

2010-12-04 @ 09:03:07
URL: http://mandelmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Ser fram emot att få krama om dig rejält snart!! Var ju en hel evighet sen. Tom Thony har erkänt att han saknar dig ;-) Puss på dig gumman!

2010-12-04 @ 17:09:24
URL: http://rihmsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0