Varför kommer alltid inspirationen och tankarna då man inte har tid...

Jag blir alltid lika irriterad som glad när det händer, tröttheten försvinner helt och det känns som jag skulle vilja springa ett varv runt jorden, ge alla människor jag möter kramar och berätta för dom hur underbara dom är osv...

Jag har just nu ungefär 10 olika projekt som pågår i mitt lilla huvud och jag gör mitt bästa för att skriva ner dom och göra dom rättvisa men det är inte lätt och ibland försvinner idéer så lika fort dom kom.

Det är inget att gråta över för att jag vet att 9 av 10 projekt aldrig kommer att bli av men det är något av det roligaste jag vet att fundera ut saker men nästa aldrig berättar jag dom för någon.

Dessa stunder kommer också med många minnen och påminner mig om saker jag väldigt gärna vill göra. Just nu är det en sak jag väldigt gärna vill göra och det är att under de veckor jag är hemma så ska jag och Lillmarit och Yamahajossan åka ut på en fotodag!! Skulle det gå att ordna tror ni?! Lika bra att börja planera nu vet ni! Jag kommer att jobba endel under lovet eller som chefen sa, du får jobba så mycket du vill:P

Nu måste jag återgå till mina projekt!!Kram

Kommentarer
Postat av: mum

åsså en dag me morsan!? Älskar dej myran......

2010-12-12 @ 10:29:17
Postat av: Yamahajossan

Jag är med! Med eller utan kläder!!! :-)

2010-12-12 @ 21:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0