Livstid!

Idag var en rolig dag på jobbet, alla byter plaster så det rör om lite i den annars väldigt solida grytan. Fast jag tror de flesta tycker det är jobbigt men inte jag:)

Efter en liten prommis och sällskap med Madde & pojkarna så har jag spenderat kvällen med en bok...skönt när man vill slippa allt annat tråkigt! Har nu diskat och ska njuta en kopp grönt te i min bamsemugg som jag fick av Sara i julklapp! Superfin kopp det där! En hallonmuffins slinker nog också ner:P

Jag läser förresten Liza Marklunds Livstid, den hägrar fortfarande men samtidigt är jag så trött i ögona nu så får se hur länge jag orkar läsa.

Ser fram emot helgen trots att planerna verkar gå i stöpet...inget som jag är ovan vid hursomhelst men hade sett fram emot líte besök:P Blir kanske en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0