Min upplysta tillvaro

Hmm... hade tänkt ge er er låt att lyssna på i brist på tankar och inspiration, men jag har glömt hur man bäddar in klipp, jag skäms!!!

Haft en trevlig kväll med Yamahajossan och Lillmarit med middag på Lilla Kina och sedan bio - Sherlock Holmes (underhållande film det där!)

Kom på att jag inte visat mina nya lampor...har bytt ut mina vackra lampor i hall och rum.


Och just de, köpte även en fönster/bordslampa, Ikea är bra förutom när man vill köpa tavellister då de aldrig har de jag vill ha:P


Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Det var så supertrevligt igår! Ni är så busiga ni två! :-)

2010-01-24 @ 08:27:32
URL: http://yamahajossan.blogg.se/
Postat av: mum

Kul att höra att du haft en bra helg!! i love you Å va du är duktig me bilder :)

2010-01-24 @ 19:16:12
Postat av: Kalasgott

Sv: Vad roligt att du skall laga den! Hallongrytan är fantastiskt god!! Jag skulle nog rekommendera ett lite sötare vitt vin men som även har en liten beska i sig! Lycka till!! :)

2010-01-24 @ 20:48:16
URL: http://kalasgott.blogg.se/
Postat av: Faster Ullis

Vilka härlig lampor...... skitläckert.. !! Måste ju snart komma o hälsa på igen, se den super-flashiga lght.

= ) Kramsi

2010-01-25 @ 18:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0