Nystart?!

Tackar alla inblandade för en trevlig helg, den avslutades med ett möte som var både jobbigt och skönt. Men det sätter igång mitt huvud i banor som jag inte tänkt i på flera månader vilket är väldigt jobbigt! Men ibland kanske man måste gå ett steg tillbaka för att komma två steg framåt...vad tror ni? Det som just nu känns väldigt jobbigt är min framtid då jag vid månadsskiftet förmodligen blir arbetslös, detta är ju det värsta som finns enligt mig...tortyr. Har funderingar på studier men då måste jag försöka komma på vad jag vill jobba med i framtiden! Har varit och anmält mig på ams idag och även prata med min A-kassa. Blev lite förvånad med handläggaren jag pratade med, jag frågade hur lång tid det tog innan man fick sin ersättning och han sa att det inte skulle ta mycket mer än 1 vecka, vilket jag har svårt att tro men vi får väl se, ska försöka skicka in alla papper så¨att ansökningen är komplett så fort som möjligt! Ser fram emot: Helgen, då slipper jag denna vardagsångest och får umgås med fina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Puss på dig!

2010-01-19 @ 22:08:36
URL: http://maddekjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0