Planer på flytt

Japp, då är jag snart arbetslös men förhoppningsvis inte så länge då jag hittat ett jobb som efterfrågar precis mina erfarenheter...mer om det sen då jag tagit tag i det.

Min plan är då att sysselsätta mig på bästa sätt fram till i augusti då jag förhoppningsvis börjar plugga Geologi i Lund.  Skåne av alla ställen tänker ni då men jag ser många fördelar med det, motorcykel stor del av året, nära till gemytliga miljöer, pappa i närheten, nära till utlandet och frankrike ! Sedan så är inget bestämt, om jag tänker tillbaka på det senaste halvåret så har jag varit inne på minst 6 olika yrken däribland polis och testförare. Men nu är det alltså geologi för hela slanten, frågan är varför det ska vara så svårt att bestämma sig...

Jag måste i denna utbildning läsa en matematik-, fysik- och kemi-kurs vilket åtminstone de två första inte är min starka sida men jag gillar utmaningar. JAG GILLAR UTMANINGAR, för jag vet att jag kan klara det om jag vill!

Har chansen att göra bort matten nu på Skeria men då måste jag bestämma mig imorgon. Ska jag skriva högskoleprovet för större chans att komma in på utbildningen???Många små frågetecken, ska nog gå förbi CV imorgon och bestämma mig på fredag. 
 
Här ser ni en bild av min kommande lya i Lund

Fint va...nästan som Turning Torso fast jag ljög, denna byggnad finns i Dubai och heter Dynamic Tower, det går alltså att vrida varje våningsplan inviduellt! Ingen risk för sol i ögonen på morgonen där.

Känner mig en aning förvirrad nu när det händer så mycket i min hjärna men försöker att ta en sak i tagen och inte stressa upp mig för det är inte jag helt enkelt!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Du är tuff! Du är cool! Du har så mycket att se fram emot! Lite avundsjuk på dina möjligheter, samtidigt som jag har svåra beslut att fatta själv också!!!

2010-01-28 @ 22:24:39
URL: http://yamahajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0