Snacka goja...

Jag tycker det är tråkigt att gå in på mina vänners bloggar och upptäcka att det inte hänt nåt nytt, men inte är jag nå bättre själv, det vet jag:)

Nyårshelgen blev inte helt enligt plan men bra i alla fall. En trip till Forshed och Haparnada/Tornio hans med!
Det var så roligt att träffa Annika, Kjell och Gojan, hann krama om Nanna, Tord och Sanja också men bara en snabbis men mina Norrbottensänglar finns kvar i alla fall och det var kul att se.

Färdmedlet

Annikas gård

Gojan, det gröna monstret

Efter att ha umgåtts med en papegoja i ett par dar så kommer jag på mig att upprepa vad folk säger till mig och göra lite konstiga ljudeffekter ibland...pinsamt:) Kanske är det den rena luften jag andats också, imorrn känns det kanske bättre, då kanske kroppen återhämtat sig!!

Kommentarer
Postat av: Faster !

Du har ju så fin kamera, blir så fina bilder på din blogg !!!! Snacka goja.... Kramsi !!

2010-01-05 @ 20:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0