Den stora latardagen...

Dag 5.
Idag blev det inte många knop, jag steg ändå inte upp så sent, tog en härlig varmdusch och gjorde mig fin och vacker, det kändes så i alla fall. Har varvat dan med att ligga på altan och förbereda maten för kvällen. Sen mot eftermiddagen har jag pysslade jag mest med maten, som enligt de flesta blev god. Nanna, Tord och Sanja kom ocj gästade och det var väldigt roligt att se dom. Har inte rört min kamera idag, jag skyller det på att jag faktiskt måste få lata mig med det också!! 

Sista kvällen i Norrbotten innan det bär av hemåt imorgon bitti. Trevlig resa önskar jag mig själv.


Kommentarer
Postat av: yamahajossan

Hej tjejen!!!! Å jag har köpt nya byxor på "Lelles" i Uppsala!!! :-) Kommer snart hem!!! puss

2010-07-05 @ 23:14:22
Postat av: mum

stundvis får man lata sej från vad som helst :)

Kram

2010-07-06 @ 12:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0