Fullt upp...

i både tanke och på schemat, det enda jag gjort hemma är att sova förutom att måndagen spenderades hemma i tvättstugan och lagandes mat. Det var som fint och städat och fint men nu känns det som det är lika stökigt igen...på bara två dar...usch huvva, jag njuter hellre av sommaren och vänner än att ägna mig åt hemmet känner jag!

Idag blev det en liten nostalgitripp med besök hos farmor där jag och pappa fick titta i en bok som innehåller bilder på alla hus och gårdar i Frostkåge där vi växt upp båda två. Tyvärr så stod det fel i boken, att jag var född 86 istället för 85, så gammal är jag inte att jag ser det som en komplimang!

Nu ska jag ta det lungt och vila mig själv, är sååååå trött och slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0