Funderar...

...hur det kommer att gå i fototävligen som snart är avgjord vill så gärna vinna för en gångs skull, less på andra och tredje pris:P

...om jag kommer att hitta någon mysig bostad i Lund dit jag drar i slutet på augusti.

...om det är rätt utbildning jag valt och om jag nånsin kommer att kunna bestämma mig?

...varför ingen lagt in en dag mellan söndag och måndag för de som verkligen behöver sova igen sig? När jag väl stigit upp och fått mig iväg till jobbet så kommer nästa käftsmäll...vårt viktigaste program strular och ligger nere fram till kl 14 vilket innebar att jag gissade mig fram till många svar(tur att jag lärt mig ljuga:S) och sen en massa dubbeljobb!Skönt att stämpla ut efter en sån dag.

Jag vet att jag är trött och inte kommer att komma fram till nåt ikväll, lika bra att låta hjärnan vila och dötitta på tv då!

Imorgon tänkte jag baka cupcakes, är just nu inne på nån typ med choklad i och med citronfrosting, vad tror ni om det?

Kommentarer
Postat av: Linda

Så de är klart att du flyttar =( I will miss u sweetie!!

2010-07-19 @ 22:42:39
URL: http://rihmsan.blogspot.com
Postat av: mum

kom gärna med några till bergsbyn :)Å du fundera int hela tiden.. love you!

2010-07-20 @ 18:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0