Jobbvecka...

Helgen passerade lika fort som den kom, jag körde hem från Forshed i lördags, sedan spenderades dagen hemma vilandes, kvällen festades bort hos Ida och söndagen spenderades mest i sängen, bara lite bakis!!!!!!!!

Söndagskvällen avslutades med ett härligt bad i Hampen Medle sedan hem och peppa för jobbmåndag. Inledningen på veckan blev minst sagt intensiv och stressig så nu sitter jag här och känner mig glad för att det är fredag imorgon, hoppas helgen serverar fint väder, då jag på jobbet sitter och vill ut till sol och bad...

Världens häftigaste vallmo!!!

De gröna knopparna till höger är stora som golfbollar!! Översta bilden är en knopp som tappat bladen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0