Superpepp!

Hejhopp,
Förvirrad mer än vanligt, i allafall är min förmåga att prata helt åt skogen:) Men så länge folk kan skratta åt eländet är det bra!
Haft en superskön eftermiddag med Yamahajossan och Maritsan, de fick mig att bli jättepeppad på att plugga och jag såg helt plötsligt alla möjligheter med utbildningen, har inte känt denna känslan sen jag skickade in ansökan utan mest gått och tvekat.

Jag ska kanske bli vuxen jag med!Men framförallt förvalta denna chans och satsa på karriären:)
Lite fix innan jag är där, hoppas bara alla nära och kära står ut med mig tills dess!

Kommentarer
Postat av: lillmarit

You go girl!!! :)

2010-07-28 @ 22:13:08
Postat av: Gabbe

Va kul att du kom in! :D Och vilka massa fina bilder du har tagit på blommor och flugor :)

2010-07-29 @ 11:45:22
URL: http://gabbesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0