Tvättar, bakar och river...

En tisdagkväll som spenderades hemma, synd att man då också blev bjuden på middag som jag fick tacka nej till!
Bakade muffins med citronfrosting och bjöd sedan hit mamma, göran och nina som testkaniner.

Fina att kolla på;)
Sedan tog jag mod till mig och har nu rivit tapet och spacklat den gråa väggen som ska förbättras och målas om igen. Ja inte hela men bitvis!

Nu ska det bli snyggare än tidigare! Göran konstaterade att det är inte jag som är dålig hantverkare utan de som satt dit de första tapeterna som slarvat:) och ja det känns ju bra att veta det ialla fall! Då var denna dag till ändå, längtar till torsdag då Melissa Horn spelar på Trästocks och då är det inte långt kvar till helg heller!

Kommentarer
Postat av: Linda

Dom såg smaskiga ut =)

2010-07-20 @ 23:27:56
URL: http://rihmsan.blogspot.com
Postat av: Yamahajossan

Får jag hänga med på trästocks???

2010-07-21 @ 08:40:30
Postat av: mum

Tack för dom goda!!! å att du e du!

2010-07-21 @ 09:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0